Att stanna upp och reflektera

Min mamma och jag delar läsintresset och intresset för historier i det lilla och det stora!

I år har vi b.l.a samtalat om möjligheterna vi har fått i vår uppväxt, kontra det andra fått eller inte fått i sina liv! Det är reflektioner som jag uppmuntrar alla att ta sig då och då.

Vi såg filmen Sameblod tillsammans, vi var alla kvinnor , vi känner varandra väl. Det var en stark film och i sommar läsare jag vidare litteratur som fyller på min kunskap – som aldrig får sina! //@nettaordblog

Leave a Reply

