Att hitta ditt tempo, när du läser vad gör du?

Jag har många systrar och många tjejer runt om mig, det är en sådan lycka! Hur ser det ut runt dig? I din vardag eller på ditt jobb ?

Jag reflekterar för jag har upptäckt att mitt intresse för böcker har inte varit mitt endast i min familj. Jag flyttade hem efter 18 år, det var härligt och i dag är det underbart att vara hemma. När det gäller böcker har jag alltid lyft böcker , den fysiska och den möjlighet som boken ger dig att växa som person på olika sätt.

Nu har jag mycket tid och läser mycket – mina systrar gör det med och jag vill veta hur gör du?

Sätter du dig i en viss stol eller kan du sätta dig där tiden ges?

Jag kan oftast sätta mig där tiden ges, men i bland kan jag inte få ro!

Önskar dig en härlig litteratur tisdag //  @nettaordblog

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

