Att läsa – ett bibliotek

Wow, jag blir så glad och så lugn när jag kommer in i mitt bibliotek eller min studio som jag kallar den här kan jag ta en bok läsa och njuta av allt vad den kan ge.

Hur har du det med ditt läsande och din skatt av litteratur? Är den på Biblioteket dit alla kan komma och ta del av litteraturen tillsammans eller var för sig?

Jag har ett Konstbibliotek – med några undantag så det syns var jag har varit verksam större delen av mitt liv.

Jag vill slå ett slag för det privata biblioteket  – det är en evig skatt att ösa ur!

Önskar er alla en härlig litterär helg att se fram emot // Jeanette @nettaordblog Netta ord 31.3

 

 

 

 

 

Leave a Reply

