Nu har en vecka gått

Hej! Hoppas att solen ger dig möjlighet att finna stunder att läsa och njuta av en bok eller två även denna sommar? Jag reser just nu och har inte än tagit mig hem till min bokhylla, där jag vet vad jag har. När jag reser vet jag inte vad jag får om jag är öppen för nya bekantskaper och det är jag : )

Hur tar du dig an ett nytt område eller tema? Är det lätt eller vill du gå in helt och hållet?

Med många besök i mataffärer, går jag ofta till pocket stället för att bara insupa med blicken omslagen till alla berättelser – jag kan ibland ställa samman dem jag gillar och fotografera dem. Kanske vill jag läsa dem någon dag, då vet jag var jag kan hitta dem!

Många ord och mycket skrivs, just nu med Världspolitik och Pride i fokus. Det är av stor vikt och jag välkomnar debatterna – då hoppas och tror jag på att vi lär oss så mycket mer!

Nu lutar jag mig tillbaka en stund, hoppas att du får en skön tisdag!

Jag lovar att återkomma den i augusti – ja!

Leave a Reply

