Kunskap är färskvara, är informationen det också?

Hej! Denna tisdag eftermiddag känner jag mig på gång. Hur mår du?

Jag har inte varit i min studio så mycket i sommar, har mest rest runt eller varit på sommarstället med datorn i knäet eller så?

Inte för att det saknats ord eller böcker då? Men det är något speciellt att få sätta sig ned eller stå vid skrivbordet i min studio där väggarna är klädda med bokhyllor och konst: )

Under förra veckan besökte jag ett färjeläger i Örviken där jag bor, där har de öppnat ett sommarcafé, min ena bonusdotter jobbar där! De har så gott fika och våfflor, mums.

De har även ett loppis och denna för middag var jag på jakt efter omslag och text som kunde inspirera mig och jag fann båda delar.

Kunskapr blid 2

Jag gillar många olika skrivstilar och älskar kunskap som fyller böcker, vad gillar du?

Är nyfiken på att höra vad du gillar, jag återkommer på en vecka!

Leave a Reply

